Skocz do zawartości

[KOSZ]Jak dobrze grac komandosem


 NaFarcie.pl  Everston
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak wiecie na CoD gram klasą Komandos. Przedstawię Wam różne style gry, myślę, że pomoże to początkującym "Nozownikom" w zdobywaniu wyższych leveli smile.png Zachęcam do przeczytania.

 

1. Dlaczego wybrać komandosa?

 

Otóż uważam, że jest to śmiercionośna klasa, dzięki której gracz może wykosić pół team'u przeciwnika. Wystarczy trochę taktyki i gry na słuch. Jego nóż zabija jednym uderzeniem PPM, do tego posiada dwa rodzaje pistoletów (mowa o Deagle i Glock/USP) Początkowy poziom kondycji wynosi więcej niż norma u pozostałych klas (Rusher porusza się w podobnym tempie do Komandosa, reszta klas ma przeciętny poziom kondycji). Nawet w zaawansowanej rozgrywce, gdzie gracze mają 60lvl+, a my zaczniemy grę komandosem, potrafimy zabić osobę posiadającą 250hp.

 

2. Jaki styl gry wybrać?

 

*( I ) Najpopularniejszym stylem gry klasą Komandos jest tzw. rasz. Wszystkie punkty jakie zdobywamy dodajemy do Kondycji, dzięki czemu stajemy się coraz szybszym graczem. Pozwala nam to dobiec bardzo szybko na BS'a, czy na niektórych mapkach "zrobić plecy" przeciwnikowi. Styl preferowany dla postaci rozwiniętej do poziomu 20.

 

*( II ) Drugi rodzaj gry to na tzw. przynętę, wychylamy się do przeciwnika, który zaczyna strzelać, jeżeli mamy dobry słuch i nie trafimy na dobrego gracza, wyczekujemy aż skończy mu się magazynek, wtedy wyskakujemy i dobijamy go z noża. Sądzę, że ten rodzaj gry powinni prowadzić gracze, potrafiący ocenić, gdzie przeciwnik się znajduje i czy mamy możliwość dobiec do niego zanim ten zdąży wykonać pełen przeładunek broni.

 

*( III ) Inny sposób na ogarnięcie komandosem, to styl "camper". Kampimy w przeróżnych miejscach, za skrzynką przy ścianie, drzwiach, gdzie tylko jest to możliwe. Najlepiej co rundę zmieniać miejsce kampienia, tak, aby zaskoczyć przeciwnika. Tym sposobem, grać można na każdym lvl, przy początkach i zaawansowanym lvl. Jednak przyda się dobre wyczucie i niezły słuch. Trochę wprawy i nauczymy się zaskoczyć nadbiegającego przeciwnika.

 

*( IV ) Ostatni tryb gry "na strzelca" raszujemy na przeciwnika używając broni, jeżeli mamy szczęście zabijemy, bądź zbliżymy się na tyle do niego, aby dobić go z noża. Tym sposobem gra mało osób, ponieważ wyżej wymienione dają najlepszy efekt. Jednak, jeżeli preferujemy styl rozgrywki za pomocą broni punkty zdobywane po awansie na wyższy lvl dodajemy w Siłę, lub kondycję (ewentualnością jest wytrzymałość, w którą nie opłaca się mieć tylko 5 punktów, bo daje efekty gdy mamy ją na poziomie 30+ )

 

3. Rozwój naszego Commando.

 

^ Po zdobyciu lvl wbijamy wszystkie zdobywane punkty w Kondycję, daje nam to dużą przewagę przy poruszaniu się, jak i unikaniu kul przeciwnika. Jest to najczęściej preferowany rodzaj rozwinięcia Komandosa.

 

^^ Kolejny sposób to podział pkt doświadczenia pomiędzy siłę i kondycję w stosunku 1:1. daje nam to nieco większą prędkość poruszania i dodatkową ilość hp, co zwiększa naszą szansę na przeżycie przy ostrzale wroga. (nie padniemy przy jednym strzale z awp, czy trafieniu głowy z dgl, bądź innej broni)

 

^^^ Full hp, sądzę, że ten typ awansowania Komandosa, przydaje się, gdy nie gramy sposobem polegającym na ciągłym bieganiu. Mając max życia wytrzymujemy ostrzał i zwiększamy szansę przeżycia przy strzałach z awp, rakiet, tzw Headshotów, i innych zaawansowanych rodzajów uzbrojenia.

 

^^^^ Wytrzymałość, otóż dodawanie pkt w tą umiejętność pozwala nam na otrzymywanie naprawdę minimalnych obrażeń z broni długo i średniodystansowej. Przykład, gdy mamy 100pkt wytrzymałości strzał z mp5 w ciało (nie mówię o głowie) zabiera nam tylko 9 pkt życia (chyba, że przeciwnik ma perki wzmacniające obrażenia z broni) Jest to przydatne, kiedy osiągniemy lvl około 70 i mamy pełny poziom kondycji. pomaga nam to przy raszowaniu, jak i trybie z gry z zaskoczenia, czyli sposobu gry "na campera" Minusem tego rozwoju, jest brak redukcji obrażeń z min i rakiet smile.png Mało opłacalny sposób, jeżeli chodzi o początkową grę Commando.

 

4. Przydatne perki.

 

-Autodestrukcja ( szybko dobiegamy do grupy wrogów, dzieki czemu przy wybuchu mozemy zabrać ze sobą nawet 4/5 osób z druzyny przeciwnika)

-AWP Snajper (dla graczy ogarniających AWP)

-Buty szturmowego

-Fart Strzelca

-Kamuflaż ( na poziomie 50-65 widoczności)

-Moduł Odrzutowy

-Morfina ( jeżeli gramy sposobem na raszera perk przydatny na poziomie 1/2 na odrodzenie)

-Notatki Kapitana

-Notatki Ninji

 

Można powiedzieć, że dla komandosa, każdy perk jest dobry na swój sposób smile.png

 

5. Minusy klasy:

 

Jak każda postać Commando ma też słabe strony:

1) Jeżeli przeciwnik ma notatki Kapitana, nasz nóż jest przeciwko niemu nieużyteczny, chyba, że już stracił odporność na pociski.

2) przy małej ilości życia padamy na rakietkę, bądź minę co powoduje, że jesteśmy łatwym celem dla strzelców przeciwnika

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...
Moderator

Wiadomość wygenerowana automatycznie!
Ten temat został zamknięty przez Moderatora.

---------------------------------------------------------------------------------------
Wątek łamie zasady forum!
Zapoznaj się z regulaminem forum/działu zanim ponownie postanowisz coś napisać!
---------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post,
a zostanie rozważone ponowne jego otwarcie.

Pozdrawiamy, Ekipa NaFarcie.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.