Skocz do zawartości

[KOSZ][✘] cziter


KaT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nick podejrzanego: sxnnn

Nick zgłaszającego: kat

Serwer: dd2

Rodzaj cheatu: wh/aim/tiger/spidhack/gs/

Adres IP: STEAM_0:0:606368207   /  STEAM_0:1:455475736

Podać minuty podejrzane gracza:

Dowód:  

https://w43.hltv.org.pl/srv72996/HLTV-2112042350-de_dust2.dem.zip

 

2.29 wchodzi nick` 1s3x3n7',

2.42  jak  by celownik do awp miał  za szybko  +/-

 2.47 modelowo  ale chyba go zaskoczyli :P   +btttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

 3.59 ocen sam  haha :D                                     ++b

 5.28 modelowo  (wyczeka i pali frana :p)       +b

 5.34 znowu celownik ma modelu ale czeka aż opadnie mleko   +/-

 5.40 nie mógł wiedzieć ze typ sie nie ruszy a wyszedł na model + celownik podszedł na wysokść głowy juz na skrzyni  +b

 5.41 znowu modelowo :P   +b

5.42 wychodzi z gry

 ^^  Na tym u góry widać moim zdaniem wh (leis z kwadracikami moim zdaniem bo tylko kolor czerwony lub niebieski by widział przez Smołka chodząć za modelami)  / Ref oczywiście może mieć też antysmolka ale to by  za modelami tak nie chodził celownik + set dobrze skonfigurowany pod strzelanie fov małe smooth Duzy..

 

 

6.19 wchodzi na swoim nicku sxnnnnnn  bo widzi ze admini na nic nie reaguja/lub ich nie ma

 I tutaj  biega na Skryptach lub całym secie pod Speeda.. gsj/Gs/  i tp.  Jeśli ma wh to kontroluje je w 100% + akcja 6.54 z dupy * to pod wh*

 6.20 gs ladnie robi kolega    +b

6.43  obok modelu a gowa ;P  +b

6.52 sgs znowu                          +b

6.54 widzi go przez ścianę nic innego nie sprawdza  nawet +b

 7.51 znowu sgs   +b

9.25 znowu sgs  +b

 11.55 gs      +b

12.49 gs    +b

 13.21 sgs    +b

14.25 sgs    +b

 14.58 sgs

15.0 wychodzi z gry

 

Edytowane przez Ukus
  • Super 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2.29 wchodzi nick` 1s3x3n7',

2.42   - co za szybko normalny strzał z awp -b

 2.47 -  normalne wychylenie kolejne -b

 3.59 -  ćwiczyłem skilla +b

 5.28 - słyszałem kroki jak podbiegiwal wiec celownikem ruszalem? -b

 5.34 -  zwykłe sytuacje chyba strzelał do mnie wiedzialem gdzie jest? -b

 5.40 - widziałem to wychyliłem normalna akcja -b

 5.41 - wiedziałem ze jeszcze tam jest to wychylilem -b

5.42 - XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

Kolejne Akcje z innego nicku

6.19 wchodzi na swoim nicku sxnnnnnn  bo widzi ze admini na nic nie reaguja/lub ich nie ma

 

 6.20 - to nie są gsy wiec poducz sie co do tego byczku :) -b

6.43  - obok głowy? normalny frag -b

6.52 -  palenie rolki po upadki to sgs? raczej nie -b

6.54 - co miałem sprwadzic jak dostalem info na majku ze tam jest? -b

 7.51 - palenie rolki po upadku to nie sgs -b

9.25 - tu tak samo palenie rolki po upadku do nie sgsy -b

 11.55- normalnie latanie na 2 skokach + spadochronie -b

 

12.49 - rolka po upadku do nie  gs ani sgs -b

 

 13.21 - rolka po upadku do nie  gs ani sgs -b

 

14.25 - normalne odbijanie sie na 2 skokach -b

 

 14.58 -to nie sgs

15.0 - wychodze xd

Powiem ci tak nie po naucz się odrozniac co to gs,sgs,gsj bo nie masz o tym żadnego pojęcia tutaj daje ci filmiki i poradniki jak to sie robi bo ja akurat  zadnego z tego nie robiłem 

Błagam poducz sie tego prosze cie

 

 

SGS-GS-  

GSJ- 

 

 

Edytowane przez sxnnnnnnn
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sxnn to że kiedyś cheatowal to się zmienił chłopak znam go xxx czasu.. :) dla mnie gościu czysty :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tematzamkniety1.png.1a687f9a47a44ae422aec30e7ad8df86.png

Ten temat został zablokowany przez załogę forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a Administracja rozpatrzy go ponownie. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma UB, sprawdziliśmy demko razem @ BebZuN ,  definitywnie stwierdziliśmy ze jesteś odpalony panie @ sxnnnnnnn  z reszta nie znamy się od dziś 

  • Like 1
  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie!
Ten temat został zamknięty przez UnBan Supporta

---------------------------------------------------------------------------------------
Nie zostajesz odbanowany!
---------------------------------------------------------------------------------------

Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją UnBan Supportu, napisz temat w dziale zażaleń

Pozdrawiamy, Ekipa NaFarcie.pl

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Moderator

Wiadomość wygenerowana automatycznie!
Ten temat został zamknięty przez Moderatora.

---------------------------------------------------------------------------------------
Wątek łamie zasady forum!
Zapoznaj się z regulaminem forum/działu zanim ponownie postanowisz coś napisać!
---------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post,
a zostanie rozważone ponowne jego otwarcie.

Pozdrawiamy, Ekipa NaFarcie.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.