Skocz do zawartości

[KOSZ]Wywiad z Weteran 'em #2

`SynneK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moderator

18880861741003378792.png

----------------------------------------------------------------

@"||Weteran||"  Żółty

@"`SynneK" Różowy

----------------------------------------------------------------

@"`SynneK" Witam Cię @"||Weteran||"dziękuję Ci, że zgodziłeś się przeprowadzić ze mną wywiad. @"`SynneK" Może na sam początek przedstaw się nam, powiedz ile masz lat i skąd pochodzisz?

@"||Weteran||" Witam wszystkich jestem Marek mam 27 lat urodziłem się w Brzegu miedzy Wrocławiem a Opolem, taka mała mieścina. 

@"`SynneK" Brzeg powiadasz ? Jest tam coś ciekawego do zwiedzania ?

@"||Weteran||"  Warto by było odwiedzić Zamek Piastów Śląskich taki nasz mały Wawel i oczywiście mamy piękny rynek, który też gorąco zachęcam zwiedzić

:D

@"`SynneK" Dobrze, a powiedz nam czym zajmujesz się na co dzień?

@"||Weteran||"  Na co dzień pracuję jako monter maszyn elektrycznych i opiekuję się moim kochanym dzieciaczkiem.  

@"`SynneK" A może zdradziłbyś nam jak ten twój bąbelek ma na imię ?

@"||Weteran||" Na imię ma Piotr, mogę też zdradzić że karierę z cs rozpoczyna na naszych serwerach JB i DD2

@"`SynneK" Idzie w ślady taty xd, może kiedyś on obejmie jakieś stanowisko na NF . Jeśli mógłbym spytać, ile Piotruś ma latek ?

:P

@"||Weteran||"Piotruś ma prawie 7 latek i chyba to blokuje go by napisać podanie na Opiekuna JB xD z całym szacunkiem do @"afa." ale rośnie jego następca.  

@"`SynneK" Haha, życzę mu tego z całego serca

;*  Zmienię temat jeśli pozwolisz, jesteś Vice-Administratorem na sieci, na czym polega twoja praca ?  

@"||Weteran||"  Ooo ciekawe pytanie,  może zacznę od tego, że bym nie nazwał tego pracą, dla mnie to przyjemność  co do moich obowiązków jako vice-administrator nie będę się bardzo rozpisywał, ale do tych najważniejszych należą rozpatrywanie podań do ekipy forum organizowanie turniejów i konkursów i sprawy związane ze sklepikiem forumowym.