Witaj gościu na NaFarcie.pl! Zarejestruj się i dołącz do nas!

Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj, aby móc w pełni korzystać z naszego forum!


Ban

Rozpoczęty przez BENEK, 10.02.2020

3 odpowiedzi w tym temacie
Początkujący

użytkownik

  • Liczba postów: 9
  • Sklep: BENEK
  • Nick z gry: BENEK
  • Świeżak
    Początkujący
    użytkownik

  • Liczba postów: 9
  • Sklep: BENEK
  • Nick z gry: BENEK
  • Reputacja: 1
    Nowy
    Świeżak
    #1
    Siemka ja bym chcial zglosic pana Młodego za to ze nieprzestrzega regulaminu poniewaz bardzo wulgarnie sie odzywa i zachowuje na serwerze jailbreak czekam na słuszną decyzję co z tym zrobią admini ?



    Początkujący

    użytkownik

  • Liczba postów: 4
  • Nick z gry: [E]ver ;*
  • Stary wyga
    Początkujący
    użytkownik

  • Liczba postów: 4
  • Nick z gry: [E]ver ;*


  • Reputacja: 0
    Nowy
    Stary wyga
    #2
    Jak masz 12 lat to chociaz przeczytaj wzor bo bez dowodow to nic nie zrobisz robaczku i chyba zly dzial tak btw



    [Obrazek: 49231318973717128361.png]
    Użytkownik

    VIP

  • Liczba postów: 59
  • Sklep: Mlody45
  • Nick z gry: Mlody
  • Świeżak
    Użytkownik
    VIP

  • Liczba postów: 59
  • Sklep: Mlody45
  • Nick z gry: Mlody
  • Reputacja: 5
    Początkujący
    Świeżak
    #3
    Dobrze kolego także tak sam wjeżdżałeś mi na rodzine wyzywałes wiec ci grzecznie odpowiedziałem zebys zamknął morde i potrafisz tylko pisać na czacie jak próbowałem sie do ciebie dodzwonić na mess stwierdziłeś że z bachorami nie gadasz 
    jak napiszesz jakąś skarge to najpierw pomyśl.



    Ja tu tylko sprzątam!

    Moderator Globalny

  • Liczba postów: 8 276
  • Stary wyga
    Ja tu tylko sprzątam!
    Moderator Globalny

  • Liczba postów: 8 276
  • Reputacja: 1476
    Legenda
    Stary wyga
    #4
    Wiadomość wygenerowana automatycznie!
    Ten temat został zamknięty przez Moderatora @ PoMyLeNieC.

    ---------------------------------------------------------------------------------------
    Wątek łamie zasady forum!
    Dodatkowe uwagi: Po pierwsze brak wzoru i jakiegokolwiek dowodu, po drugie nie ten dział...

    ---------------------------------------------------------------------------------------

    Jeśli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post,
    a zostanie rozważone ponowne jego otwarcie.


    Pozdrawiamy, Ekipa NaFarcie.pl




    Skocz do:

    Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości