Witaj gościu na NaFarcie.pl! Zarejestruj się i dołącz do nas!

Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj, aby móc w pełni korzystać z naszego forum!


  •  Wstecz
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31(current)
  • 32
  • 33
  • 48
  • Dalej 

Arichwum shoutboxa
avatar
@ [M]4TR!XTS3 A ty co obrażasz mnie i jeszcze masz czelność mnie upominać?
avatar
@ GonieC3534DD2 czujesz się obrażony?
avatar
@ GonieC3534DD2 on chyba prowokuje cię do kłótni
avatar
@ Ravufik nie komentuj
avatar
@ GonieC3534DD2 W tym tempie to 2 dni
avatar
Jeszcze tylko 25 mi brakuje i święto wopepe
avatar
@ VipereK Wiem ale pytam czy ktos cie nie wywalił
avatar
Luz
avatar
@ Lucky o dzienki typie za dyche
avatar
@ [M]4TR!XTS3 Coś jeszcze ?
avatar
@ PoMyLeNieC utkaj kapcia
avatar
@ KlamkaZapadła Wiesz co by sie stalo jakbym dal kopciuszkowi a jej nie
avatar
Dzienki :)
avatar
Dodałeś mnie przecież dzisiaj
avatar
Jak tak teraz patrzę na was to zastanawiam się czy mam do czynienia z ludźmi specjalnej troski
avatar
@ Ravufik sklej cipe już
avatar
Taj
avatar
@ VipereK w gangu jestes ?
avatar
ale to nie zmienia faktu ze był głupi
avatar
@ Ravufik dobra nicki mi sie pomyliły
avatar
czytajcie ze zrozumieniem
avatar
Co tam @ Ravufik
avatar
@ KlamkaZapadła Ten byl ameli kopciuszek miał za co inne
avatar
Dzienki
avatar
@ Ravufik bo ten warn dla Kopciuszka był głupi XD "o ty menelu" o jezu trzeba dac mu warna
avatar
@ VipereK zamknij pizde
avatar
avatar
Dzięki też dzisiaj pięknie wyglądasz
avatar
A potem płaczecie że warny dostajecie XD
avatar
I to jest kulturalny czlowiek

  •  Wstecz
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31(current)
  • 32
  • 33
  • 48
  • Dalej