Witaj gościu na NaFarcie.pl! Zarejestruj się i dołącz do nas!

Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj, aby móc w pełni korzystać z naszego forum!


  • 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 111
  • Dalej 

Arichwum shoutboxa
avatar
Xd
avatar
wchodza a potem za minute wychodza i jaki to sens xD?
avatar
@ PoMyLeNieC jak widzisz to wybijają ??
avatar
avatar
Bo ktoś przez taką reklame wbił facepalm
avatar
avatar
@ OsKaReKJail Chwalisz sie czy sie Żalisz?
avatar
@ A.D.P.A.N sie nie smiej bo zeby to zrobic musialem dostac chyba z 7 permow zareklame xD
avatar
XD
avatar
@ VeXoN widzisz co sie dzieje na jb? po 15 osob gra min a to dzieki mnie :D
avatar
Siemka wszystkim Witam
avatar
Xd
avatar
To niezłe walenie piwska pod stołem
avatar
Zobaczymy cie kiedys wgl bede sie zenil xD
avatar
ta bedzie walone piwsko pod stołem xd
avatar
:P
avatar
taki młody i się żeni?
avatar
za 4 dni wesele mam ;D
avatar
elo elo, jak tam życie mija u was ?
avatar
Co tam u was
avatar
Nudy
avatar
,=,
avatar
xd
avatar
@ SkVerUs spróbuj tylko
avatar
@ Amelia jeszcze na fb dostaniesz :D
avatar
Auu
avatar
@ SkVerUs dzięki.
avatar
@ Amelia Wszystkiego Najlepszego xD
avatar
xD
avatar
@ Amelia ale to nie w jej przypadku @ VeXoN

  • 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 111
  • Dalej