Witaj gościu na NaFarcie.pl! Zarejestruj się i dołącz do nas!

Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj, aby móc w pełni korzystać z naszego forum!



Propozycje na codmod

Rozpoczęty przez Halucyn, 10.02.2019

25 odpowiedzi w tym temacie
Official Vandal

użytkownik

  • Liczba postów: 454
  • Sklep: Halucyn
  • Stary wyga
    Official Vandal
    użytkownik

  • Liczba postów: 454
  • Sklep: Halucyn
  • Reputacja: 235
    Fanatyk
    Stary wyga
    #1
    Siemanko, to ja, Halucyn, niektórzy mnie pamiętają, inni nie, ale to teraz nie jest ważne.
    Ważne jest to, co proponuje wprowadzić na serwer, skoro ma być stawiany od nowa.

    Tak więc, bez zbędnego przedłużania - będę dawał propozycje, które po krótce będę opisywał.

    Pierwszą z nich są awanse. Takie male ulepszenia klas, co jakąś określoną liczbę poziomów. Takie awanse miałyby dodatki typu +5/+10/+15 obrażeń, +25/+35/+50 zdrowia. Miałoby to być nagrodą za granie dłużej, niż reszta. Awanse mogłyby być wprowadzane raz na 50 poziomów po osiągnięciu określonego progu (np. 125 poziom pierwszy awans)

    Druga z propozycji brzmi - atuty.
    To coś w stylu perku. Ale trudniej zdobyć takowy atut. 
    Nie byłyby one monstrualnie potrzebne, ani niezbędne. Po prostu lekko ułatwiałyby grę. Dajmy na to, atut dostajemy po zdobyciu stu pięćdziesięciu zabójstw. Byłby on całkowicie losowy, a zabójstwa do kolejnego atutu nie byłyby wliczane, jeśli mielibyśmy już zdobyty atut. Jeśli nie pasowałby nam aktualny, moglibyśmy go przysłowiowo zniszczyć i szukać kolejnego. 
    Co by dawały? Małe bonusy, typu dodatkowy skok, auto bh, szybszy bieg, mniejsza grawitacja, lub szansa na odrodzenie się po śmierci.

    Trzecia propozycja z mojej strony - unikalność perków.
    Jak wszyscy wiedzą, są perki słabsze i są te lepsze. Co by było gdyby, zmienić częstotliwość wypadania, oraz ustawić rangi przedmiotów? Np. perk trujący granat byłby podstawowy, z rangą D, a twardy baniak byłby unikatem z rangą B?
    Rangi dzieliłyby się na:
    D - pospolite - najsłabsze z np. 65 procentową szansą na drop
    C - rzadkie - lepsze, z np. 20 procentową szansą na drop 
    B - unikatowe - przedmioty średniej klasy, z 9,5 procentową szansą na drop
    A - niezwykłe - prawie najsliniejsze przedmioty z 5 procentową szansą na drop
    S - elitarne - przedmioty najslilniejsze
    najsilniejsze w grze, ułatwiające niesamowicie rozgrywkę, mające jedynie pół procenta szansy na to, ze je zdobędziemy. 
    Klasa S byłaby na tyle silna, że byłaby jednokrotnego uzytku. 

    Czwarta propozycja ode mnie, to urozmaicenie totalne, jednocześnie połączenie stylu serwera z CS:go.
    Rangi, które osiągamy w grze za zabójstwa, oraz skiny, które możemy zdobyć na trzy sposoby;
    Kupno od innych graczy za monety
    Otrzymanie ich za kolejne rangi
    Drop ze skrzynek
    Skrzynki możnaby wprowadzić z niedużą
    szansą na drop, tak samo klucze. 
    Możliwość kupna skrzynek i kluczy od graczy też jest według mnie jak najbardziej wskazana. Dlaczego? Jeśli byśmy mieli 30 skrzynek, a żadnego klucza, zawsze możemy pobawić się w otwieranie skrzynek, jednakże kosztem tego, że te monety, które dostaje od nas rywal zostaną wykorzystane na rozwój, co utrudni nam grę przeciwko niemu.

    Według mnie takie rzeczy przyciągnęłyby ludzi, a gra byłaby wiele bardziej rozmaita i ciekawsza. 
    Wydaje mi się również, że zmiany tego typu zachęcałyby do rywalizacji z innymi. Nie tylko w topce, ale też w randze, oraz ilości skinów.

    Z gorącymi pozdrowieniami, 
    Wasz Halucyn



    [Obrazek: 5gvz1n.jpg]
    Dużo pisze

    zasłużony

  • Liczba postów: 304
  • Sklep: timeR
  • Nick z gry: timeR
  • Z nami od roku
    Dużo pisze
    zasłużony

  • Liczba postów: 304
  • Sklep: timeR
  • Nick z gry: timeR
  • Reputacja: 356
    Mędrzec
    Z nami od roku
    #2
    Widzę że nie było Cię długo na serwerze I nic nie wiesz..
    1. Awanse.. zwróć uwagę że już są awanse od 500lvl I od ----. Awanse co 50lvl sa bezsensu, za dużo tego I bezsensu jest przebudowane każdej z pojedynczej klasy nowych I ulepszonych statystyk i to jeszcze co 50lvl... Bezsens. Odpada

    2. Atuty? Co? Ci chodziło może O tak jakby 2perk. Silnik nie jest robiony cały od nowa lecz edytowany w danej skali. Odpada.

    3. Ahhh 1% na drop perku "S", doskonale xd. Nie sądzisz że takie zmiany nie spodobały by się graczom? Ludzie by się zniechęcili od takiej procentowej szansy... Ten pomysł byłby spoko gdyby @ Eryk172 obrał by kierunek podwyższenia szansy. Taki podział może być spoko lecz z wyższą szansą na traf. Wtedy by na giełdę szły perki z wyższą cena za monety.

    4. TO JEST COD MOD A NIE CS:GO MOD..



    [Obrazek: r1a1yc.png]
    Official Vandal

    użytkownik

  • Liczba postów: 454
  • Sklep: Halucyn
  • Stary wyga
    Official Vandal
    użytkownik

  • Liczba postów: 454
  • Sklep: Halucyn
  • Reputacja: 235
    Fanatyk
    Stary wyga
    #3
    Timer, nie chodziło mi o drugi perk, tylko o taki jakby stały atut, przypisany do poszczególnej osoby za postępy.



    [Obrazek: 5gvz1n.jpg]
    Użytkownik

    użytkownik

  • Liczba postów: 125
  • Sklep: Ok.
  • Nick z gry: Ok.
  • Z nami od 2 lat
    Użytkownik
    użytkownik

  • Liczba postów: 125
  • Sklep: Ok.
  • Nick z gry: Ok.
  • Reputacja: 76
    Zaawansowany
    Z nami od 2 lat
    #4
    Odpada awans co 50lvl bo biorąc pod uwagę to,że awans by był na 125 lvl nie pyknie bo startujemy zaraz z 200lvl'em więc do bani, atuty? Po co to w Codzie skoro i tak klasy są dość silne. Co do perków "XDDD" Bezsens i tak już jak wspomniałem KLASY SĄ DOŚĆ SILNE a @ Eryk172 jak i @ Nieustraszony oraz @ timeR starali się zrobić serwer tak żeby każdy miał szansę na zabicie a nie tylko te osoby z jakimś tam lvl'em no bez przesady i tak ludzie uciekają jak wchodzi jakaś osoba z 800+, i jak gra tą klasą swoją bez żadnych przeszkód. No moim zdaniem usilnie próbujesz przywrócić Cod'a za czasów Miska.
    Odpadają te propozycje wymyśl inne,żeby obecna gospodarka cod'a niepodupadła
    versatile napisał 10.02.2019, 12:00:
    Już nie będzie 2001 lvl - max lvl na nowym CoD wynosi 333.



    [Obrazek: zB6Mac3.jpg]
    4.20

    właściciel

    VIP
  • Liczba postów: 3 622
  • Sklep: Eryk172
  • Nick z gry: Eryk
  • Stary wyga
    4.20
    właściciel

    VIP
  • Liczba postów: 3 622
  • Sklep: Eryk172
  • Nick z gry: Eryk
  • Reputacja: 1903
    Legenda
    Stary wyga
    #5
    Mogę zostawić max level 2001, ale po prostu punty dodawane do statystyk będą dawały mniejszą ilościa. Po prostu by to było bajerem. ale... robiłem research na temat CoD MODów, już NIKT nie chce grać na tak dużych levelach.
    Po prostu chciałbym wprowadzić "równość" pomiędzy pomiędzy nowym graczem, z dużym levelem jak i z graczem który kupił s premium / vipa.

    Atuty, widziałem na innym serwerze. Pomyślę nad tym, ale może w innej formie.

    P.S Dziękuje wszystkim za aktywność w wątku! <3



    Pomogłem? Kliknij Reputacja

    Szukam sponsora na życie, chętni priv
    Użytkownik

    użytkownik

  • Liczba postów: 125
  • Sklep: Ok.
  • Nick z gry: Ok.
  • Z nami od 2 lat
    Użytkownik
    użytkownik

  • Liczba postów: 125
  • Sklep: Ok.
  • Nick z gry: Ok.
  • Reputacja: 76
    Zaawansowany
    Z nami od 2 lat
    #6
    Mi wszystko jedno jaki lvl będzie max na EC ważne,że to żeby można było sobie zagrać i świetnie bawić można by było zrobić zamiast tych 333 lvl np. 501 bo jednak trochę mały lvl a dużej różnicy nie ma pomędzy tymi poziomami



    [Obrazek: zB6Mac3.jpg]
    Początkujący

    użytkownik

  • Liczba postów: 17
  • Sklep: NoLife.DD2
  • Nick z gry: NoLife
  • Świeżak
    Początkujący
    użytkownik

  • Liczba postów: 17
  • Sklep: NoLife.DD2
  • Nick z gry: NoLife
  • Reputacja: 15
    Początkujący
    Świeżak
    #7
    Kiedyś dawno temu grałem na codzie który miał max 101 lvl. Powiem wam szczerze że tak grało się lepiej i nowi gracze nie zniechęcają się od samego początku. Bo wolniej wbija się poziom i wieksza szansa na ubicie tego "lidera" serwera :)



    Użytkownik

    użytkownik

  • Liczba postów: 67
  • Nick z gry: Gigw
  • Z nami od roku
    Użytkownik
    użytkownik

  • Liczba postów: 67
  • Nick z gry: Gigw
  • Reputacja: 57
    Pomocny
    Z nami od roku
    #8
    Jak chcesz zrobić EC 333lvl to jak chcecie robić Hard Coda z tego co widziałem będzie tam 10 lvl`i?



    4.20

    właściciel

    VIP
  • Liczba postów: 3 622
  • Sklep: Eryk172
  • Nick z gry: Eryk
  • Stary wyga
    4.20
    właściciel

    VIP
  • Liczba postów: 3 622
  • Sklep: Eryk172
  • Nick z gry: Eryk
  • Reputacja: 1903
    Legenda
    Stary wyga
    #9
    (10.02.2019, 20:56)Gigw napisał(a): Jak chcesz zrobić EC 333lvl to jak chcecie robić Hard Coda z tego co widziałem będzie tam 10 lvl`i?

    Wyjaśnij jeszcze raz co napisałeś.



    Pomogłem? Kliknij Reputacja

    Szukam sponsora na życie, chętni priv
    Dużo pisze

    zasłużony

  • Liczba postów: 304
  • Sklep: timeR
  • Nick z gry: timeR
  • Z nami od roku
    Dużo pisze
    zasłużony

  • Liczba postów: 304
  • Sklep: timeR
  • Nick z gry: timeR
  • Reputacja: 356
    Mędrzec
    Z nami od roku
    #10
    (10.02.2019, 20:56)Gigw napisał(a): Jak chcesz zrobić EC 333lvl to jak chcecie robić Hard Coda z tego co widziałem będzie tam 10 lvl`i?
    Chyba chodzi ci o to że ja wraz z Nieustraszonym mieliśmy robić od nowa HardCoda... Nie trudno się domyśleć  tego, że plan poszedł za przeproszeniem w pizdu z powodu Braku czasu Nieustraszonego I mojej rezygnacji oraz jego. Myślenie nie boli. 
    I rozwin swoja wypowiedz bo nikt jej nie rozumie.


    Pozdrawiam. JB



    [Obrazek: r1a1yc.png]
    Podobne wątki
    Wątek:
    Autor
      /  
    Ostatni post
    Odpowiedzi:: 1
    Wyświetleń:: 1 091
    08.02.2019, 12:40
    Ostatni postEryk172

    Skocz do:

    Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości