Regulamin Forum NaFarcie.pl


I. OGÓLNE


  1.  Rejestrując się akceptujesz poniższy regulamin.
  2.  Nieznajomość regulaminu forum nie zwalnia użytkowników z jego przestrzegania.
  3.  Łamiąc zasady otrzymujesz "warn'a" - ostrzeżenie ; 100 % - BAN!
  4.  Każdy użytkownik może posiadać tylko 1 konto na forum.
  5.  Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, są one własnością ich autorów.
  6.  Nie usuwamy kont na forum na życzenie.
  7.  Zabrania się umieszczania treści pornograficznych, faszystowskich, lub innych tego typu.
  8.  Moderator to też użytkownik i powinien przestrzegać regulamin dla użytkowników.
  9.  Zarezerwowane kolory dla administracji:
    a) Moderator - Zielony
    b) V-ce Administrator -  Żółty
    c)  Administrator - Czerwony
  10.  Każdy użytkownik traktowany jest tak samo!
  11.  Zakaz "upraszania się" o plusy (+) na forum, jak i wymienianiem - Grozi WARNEM!
  12.  Kwestie nieuregulowane w niniejszym regulaminie rozstrzyga administracja według własnego uznania.
  13.  Wpłacone pieniądze do sklepu nie podlegają wypłacie.
  14.  Usługę kupujesz na własną odpowiedzialność, nie podlegają one zwrotowi.
  15.  Zanim coś napiszesz, użyj opcji Szukaj czy taki temat już nie istnieje.
  16.  Pisz w odpowiednim dziale.
  17.  Tematy nazywaj zgodnie z ich treścią.
  18.  Każdy dział posiada regulamin działu w którym jest wzór nowego tematu oraz odpowiednie kryteria którymi się trzeba kierować przy zakładaniu owego tematu.
  19.  Nie piszemy obraźliwych postów, takowe posty będą edytowane lub usuwane przez moderatorów.
  20.  Pisząc lub odpowiadając w wątku, zachowaj zasadę jeden wątek = jedna dyskusja.. 
  21.  Użytkownicy mają prawo wybrać własny login, lecz nie może być on (WULGARNY, RELIGIJNY,OBRAŹLIWY, REKLAMOWY ORAZ EROTYCZNY).

II. ShoutBox

  1.  Shoutbox służy do swobodnych rozmów. „Porachunki” prywatne nie są swobodną rozmową.
  2.  Sprawy dotyczące banów i warnów mają odpowiednie tematy i działy do tego.
  3.  Nadmierne spamowanie w Shoutboxie jest karane warnem 
  4.  Dopuszcza się tylko trzy wiadomości jedną pod drugą.
  5.  Regulamin ogólny forum dotyczy zarówno forum jak i SB!
  6.  Zakaz nadużywania emotikonów.
  7.  Zabrania się umieszczania treści pornograficznych, faszystowskich, lub innych tego typu,oraz linków do nich.
  8.  Zabrania się pisania wyłącznie dużymi literami.
  9.  Zakaz umieszczania tagu media.
  10.  Zakaz umieszczania linków do tematów na forum, jeśli napisałeś temat poczekaj na pewno zostanie przeczytany. (Nie dotyczy to  Administracji, V-Ce Administratorów). Nie dotyczy pomagania innym nowym użytkownikom.
  11.  Zakaz prowokowania użytkowników do kłótni.

III. Avatary, Sygnatury, Podpisy

  1.  Avatar, podpis, sygnatura nie mogą być obraźliwe, prowokacyjne, zawierać żadnych obrazków przeszkadzających w ogólnym przeglądaniu forum (mianowicie jaskrawe kolory, pulsacje, itp.).
  2.  Promowanie w sygnaturze bądź avatarze adresów do stron pornograficznych lub innych godzących w przyjęte zasady etykiety jest zabronione.
  3.  W sygnaturze umieszczamy tylko jeden obrazek. Treść sygnatury nie powinna przekraczać 5 linijek. W przypadku gdy moderator lub administrator uzna że podpis jest za duży ma prawo go usunąć.
  4.  Użytkownicy mają prawo wybrać własny avatar oraz sygnaturę, lecz nie mogą być one (WULGARNE, RELIGIJNE,OBRAŹLIWE, REKLAMOWE ORAZ EROTYCZNE).
  5.  Zakaz upodobniania się do innych użytkowników pod względem avatarów, sygnatur oraz podpisów.

IV. UŻYTKOWNICY

  1.  Używaj takiego samego Nicku na forum jaki i w grze lub umieść informacje o Nicku używanym podczas gry w sygnaturze bądź tytule użytkownika. 
  2.  Zabrania się nadużywania słów potocznie uznanych za wulgarne, obrażać, ubliżać i znieważać innych Użytkowników. Wszelkie przejawy chamstwa, brak kultury lub tolerancji będą karane.
  3.  Użytkownik może się swobodnie wypowiadać na forum przestrzegając regulaminu.
  4.  Użytkownik ma prawo wiedzieć za co otrzymał ostrzeżenie.
  5.  Konto należy tylko i wyłącznie do Ciebie, nie odpowiada za nie administracja forum. Sam jesteś odpowiedzialny za swoje zachowanie i pisane treści.
  6.  Użytkownik ma 48 godzin na odwołanie się od bana permanentnego, w przeciwnym wypadku temat nie zostanie rozpatrzony.

V. Administracja

  1.  Administrator ma prawo zmienić regulamin bez wiedzy Użytkowników.
  2.  Ostrzeżenia (inaczej warny) można otrzymać od moderatora/administratora. Czas, po którym wygasa ostrzeżenie to nigdy. Można ubiegać się o zdjęcie warna - więcej informacji w dziale do tego przeznaczonym.
  3.  Jeżeli posiadasz jakąkolwiek rangę administracyjną na innym forum ( nie ważne jakiej tematyki ),  nie możesz posiadać u nas rangi administracyjnej. Mogą nastąpić uchybienia w tym podpunkcie, jeżeli osoba rzetelnie wypełnia obowiązki na innym forum i jest w stanie podjąć się obowiązków u nas.
  4.  Decyzja administratora jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
  5.  H@ jak i V@ regulamin nie obowiązuje. 




Regulamin stworzony na potrzeby Regulaminu Forum dla NaFarcie.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone ®
Zakaz kopiowania bez zgody autora. By @ Vole'NNN