Witaj gościu na NaFarcie.pl! Zarejestruj się i dołącz do nas!

Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj, aby móc w pełni korzystać z naszego forum!



  •  Wstecz
  • 1
  • ...
  • 3
  • 4
  • 5(current)
  • 6
  • 7
  • ...
  • 3564
  • Dalej 

Arichwum shoutboxa
avatar
pepe
avatar
on czyta
avatar
wopepe
avatar
champ
avatar
avatar
pog
avatar
taki david size
avatar
+ masz stolik z orzeszkami/czekolada
avatar
rozkladasz sobie i tam z 4 osoby sie zmieszcza
avatar
@ milena. only sad reaction :c
avatar
korkami z matmy bym zaplacil
avatar
o to git
avatar
kanapa
avatar
jakas wygodna kanapa czy wersalka jest tam?
avatar
avatar
w salonie bys spal
avatar
jak widac na przykladzie @ [M]4TR!XJail potrafi wyzywac dziewczyny tylko od plaskich, a jak przyjedzie co do czego to ucieka, byle tylko nie wyjasnic sprawy:(( sad
avatar
@ `Bu~zk3N` jak pociag sie zatrzymal na stacji to juz sie balem ze nie ruszy dalej monkaS
avatar
jak widać na przykładzie @ milena. jest za płaska na chłopaka :c tylko stuleje z neta ją chcą :c
avatar
xD
avatar
@ Mayster broń swą julcię przed neo
avatar
@ [M]4TR!XJail wiesz, przynajmnniej potrafie sie sama obronic a nie nasylac na kogos innych X D
avatar
@ milena. jak chcesz to mam jeszcze ssy z forum jak okazywaliście sobie miłość z @ FUCK. XD
avatar
@ milena. wiesz przynajmniej mam dziewczynę z życia realnego ,a nie z internetu XD
avatar
@ [M]4TR!XJail prawda boli co? XD
avatar
avatar
Przez jakies 2 minuty
avatar
@ versatile czemu nic nie mowiles
avatar
@ [M]4TR!XJail jak w wakacje chcialam z toba na ts pogadac to spierdoliles i zaczales nasylac swoja dziewczyne, so XD!
avatar
Negacja negacji prawdą jest yoda

  •  Wstecz
  • 1
  • ...
  • 3
  • 4
  • 5(current)
  • 6
  • 7
  • ...
  • 3564
  • Dalej