/NaFarciePL
Zapraszamy na naszego FanPage
  •  Wstecz
  • 1
  • ...
  • 47
  • 48
  • 49(current)
  • 50
  • 51
  • ...
  • 2679
  • Dalej 

Arichwum shoutboxa
avatar
@ Młynarz uwielbiam cie XDDDDddD
avatar
+1
avatar
XDDD
avatar
Rozumiem okres buntu itp itd 15 lat kazdy mial
avatar
XDDDD
avatar
jebie
avatar
Jebie
avatar
XDXD
avatar
+10
avatar
@ A.D.P.A.N No fakt jebie mnie. Dawaj +100
avatar
avatar
@ Młynarz noooo przeciez jebie cie regulamin xD
avatar
mi też, ja też chcę!!!1
avatar
Wyslij mi na pw jakies ip ts
avatar
@ A.D.P.A.N za co +5?XDD
avatar
na dobranoc +5 i zapraszam na ts ;) jesli chcesz dalej dyskutowac na ten temat
avatar
papa
avatar
Ehh no normalnir zaczynam uważać ze jestes nierefolmowalny xD
avatar
dobranoc
avatar
xD
avatar
już pisałem że jebie mnie wasz regulamin ja tylko pisze jak się zachowujecie
avatar
Oczywiscie regulaminie forum xD
avatar
Tak wiec nooo konczymy temat i idziemy spac :D
avatar
Wystarczy przeczytac ostatni punkt w regulaminie xD
avatar
@ Młynarz i tu jest druga strona medalu XD
avatar
xDDDDD za co
avatar
@ A.D.P.A.N W takim razie daj mi warna, sobie i swojemmu koledze.
avatar
Tak wiec zapraszam na ts albo konczymy temat :)
avatar
Shoutbox służy do swobodnych rozmów. „Porachunki” prywatne nie są swobodną rozmową.
avatar
Sprawy dotyczące banów i warnów mają odpowiednie tematy i działy do tego.

  •  Wstecz
  • 1
  • ...
  • 47
  • 48
  • 49(current)
  • 50
  • 51
  • ...
  • 2679
  • Dalej