/NaFarciePL
Zapraszamy na naszego FanPage
  •  Wstecz
  • 1
  • ...
  • 1017
  • 1018
  • 1019(current)
  • 1020
  • 1021
  • ...
  • 2390
  • Dalej 

Arichwum shoutboxa
avatar
@ arturosmax wiem dobra pa
avatar
@ Filipo do łóżeczka się wygrzać ;)
avatar
@ arturosmax nieee przeziębienie to uj
avatar
@ Filipo przeziębiony może
avatar
@ arturosmax co ty jak w chuj źle się czuję masakra
avatar
@ Filipo oj poniedziałki najgorsze
avatar
@ arturosmax co ty ja ledwo żyje :/
avatar
@ Filipo będziesz na ts ?
avatar
No Elo :/
avatar
Dobra ja idę elo
avatar
@ Filipo Część Braciszku :D
avatar
siema pipo
avatar
Cześć
avatar
za mna szczególnie
avatar
będzie okey wróci ;) wróci na pewno będzie tęsknił za takimi Świrami
avatar
a ty jak zwykle, wszystko cie smieszy!!! ja tu placze a ty takie cos
avatar
to powazna sytuacja
avatar
<badumtss>
avatar
Young Enz0 to kurwa najlepszy raper byl ;ccccccc love it
avatar
Tulimy
avatar
@ Enzo ja też :( nie będę mia czasu na granie ale pisać będę mógł od czasu do czasu więc się nie żegnaj
avatar
Piwerko
avatar
ide sie zabic
avatar
Rozpacz
avatar
Enzo ~17.12.2016 - 19.03.2018 [*]
avatar
musimy byc smutni nie smiej sie
avatar
Na mnie xD
avatar
nad czym ubolewamy?
avatar
Siemka
avatar

  •  Wstecz
  • 1
  • ...
  • 1017
  • 1018
  • 1019(current)
  • 1020
  • 1021
  • ...
  • 2390
  • Dalej